Olen nelikymppinen nainen tutustumassa itseeni, elämääni ja kaikkeen mikä siihen liittyy.
Lempeydellä, rakkaudella ja pakottamatta pyrin oppimaan uutta ja elämään tasapainossa.
Tämä blogi on ihmisen matkaa omaan itseensä ja tänne mahtuu kaikki mikä elämässä on.
Elämässä pinnalla tällä hetkellä oleminen kehoni kanssa.
Jalat meni alta jouluna 2012 ja laihdutus ja kunnon kohottaminen alkoi tammikuussa 2013.
Vuodessa kunto koheni hurjasti ja paino tippui reilut 10 kg.
Matka jatkuu normaalipainoon ja parempaan kuntoon...

torstai 30. tammikuuta 2014

Banaanilettu

Kokeilin banaanilettua aiemminkin, enkä oikein vakuuttunut. Toinen kerta toden sanoi, kun oivalsin että tarvitsen "pamiksia" taikinan tekemiseen. Eli yksi banaani ja kaksi kananmunaa tehosekoittajalla sekaisin ja paistinpannulle.. Tällä kertaa onnistui! Seurana vadelmaa ja mustikkaa. Herkkua!


Lettu ei ole sellainen makea kuin jauhoista tehtyinä vaan enemmän "ruokaisan tuntuinen". Tämä meni mulla iltaruokana kun en jaksanut mitään isompaa alkaa vääntämään, miehet kun söi jotakin ihan muuta. Laitan siis "korvan taakse" seuraavakin kertaa varten..

3 kommenttia:

  1. Tein itse tänään ensimmäistä kertaa ja vähän ehti kyllä palamaan toiselta puolelta! Muuten hyviä, mutta ensi kerralla pitää tarkistaa, onko mansikkahilloa kotona. Mielestäni banaanin makua pitää saada vähän peitettyä ja mikäs sen parempaa kuin mansikkahillo. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, se ei pidä ollenkaan samanlaista ääntä kun tavallinen lettu, mullakin meinas käydä pien vahinko mutta onneksi sain pelastettua :-D
      Mulla on nyt hillot vähän pannassa, kun mulla on tapana ottaa niitä vähän isommalla kädellä.. ;-) Noi omat marjat pelittää ihan loistavasti myös..

      Poista
  2. Kiitos kun kerroit tuosta banaanilätystä, olen monesti miettinyt että kannattaako kokeilla. Teit aiemmin siis tehosekottajalla? Mutta bamixilla saa paremmin?
    Minulla on nyt vielä motivaatio hakusessa mutta eiköhän se tässä ilmojen lämmetessä löydy. Eilen olin ekalla sauvalenkillä pakkasten jälkeen.
    t äiti

    VastaaPoista