Olen nelikymppinen nainen tutustumassa itseeni, elämääni ja kaikkeen mikä siihen liittyy.
Lempeydellä, rakkaudella ja pakottamatta pyrin oppimaan uutta ja elämään tasapainossa.
Tämä blogi on ihmisen matkaa omaan itseensä ja tänne mahtuu kaikki mikä elämässä on.
Elämässä pinnalla tällä hetkellä oleminen kehoni kanssa.
Jalat meni alta jouluna 2012 ja laihdutus ja kunnon kohottaminen alkoi tammikuussa 2013.
Vuodessa kunto koheni hurjasti ja paino tippui reilut 10 kg.
Matka jatkuu normaalipainoon ja parempaan kuntoon...

sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Makuaistin mietteitä

Tuossa ensimmäisenä ja toisena päivänä ihmettelin kovasti tuota ruokavaliota joka tuli fitfarmilta. En oikein tiennyt miten sen koostaisin ja mitä aineista tekisi - muutama siellä olikin joista en ollut ennen kuullutkaan.. ja kun tein jotakin niin taisinpa kertaalleen todetakin että se Bull on vissiin blogannut makuaistinsa kokonaan.. Noh, taitaapa olla niin että mun makuaisti alkaa jo nyt hiljalleen tottua tähän. Vehnäleseitä ja soijalesetiinirakeita maitorahkassa uppoaa itseasiassa ihan kiltisi jo iltaisin, melkeinpä eilen jo odottelin sitä.

Massu alkaa tottua myöskin samaan tahtiin makuaistin kanssa. Ja mulla on jo nyt parempi olo! Jokin syvääkin syvempi väsymys alkaa ikäänkuin hiljalleen kaikota..






2 kommenttia:

  1. Vehnänleseitä ja soijalesitiinirakeita maitorahkassa? Ei tunnu kovin houkuttelevalta yhdistelmältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niin :-) Mutta itseasiassa varsinkin tuo vehnälese maistuu musta hyvältä, siinä on jokin ihana lämpö vaikka siis kylmänä syön..maistuu mulle kyllä.. Jottei totuus unohtuisi niin tuolta listalta koostetaan itse omat ateriat ja tää on mun versio. Mua ei oo tässä vaiheessa munakkaat sun muut huokutelleet kovinkaan paljon. Ja olen iltaisin syönyt rahkaa nyt monta kuukautta joten pitäydyn toistaiseksi tässä, vaikka lisäkkeet onkin aika erilaiset..

      Poista