Olen nelikymppinen nainen tutustumassa itseeni, elämääni ja kaikkeen mikä siihen liittyy.
Lempeydellä, rakkaudella ja pakottamatta pyrin oppimaan uutta ja elämään tasapainossa.
Tämä blogi on ihmisen matkaa omaan itseensä ja tänne mahtuu kaikki mikä elämässä on.
Elämässä pinnalla tällä hetkellä oleminen kehoni kanssa.
Jalat meni alta jouluna 2012 ja laihdutus ja kunnon kohottaminen alkoi tammikuussa 2013.
Vuodessa kunto koheni hurjasti ja paino tippui reilut 10 kg.
Matka jatkuu normaalipainoon ja parempaan kuntoon...

torstai 4. huhtikuuta 2013

Pääsiäisen jälkeistä krapulaa..

...ja mitään en ottanut! Siis alkoholia, ei oikein kuulu normiarkeeni eikä juhlaankaan - lähinnä lomiin. Krapula jota kärsin erityisesti ensimmäisinä päivinä oli sokeri-krapulaa. Saan sen liiallisesta sokerin syömisestä ja herkuttelemattoman ajanjakson jälkeen se sitten iski ihan voimalla. Päätä särki ja joka paikkaa kolotti ja oli kovin raskas ja väsynyt olotila. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottamaan..

Se mikä on mielessäni ollut paljon, on tämä miinuskaloreiden aikaansaama olotila.

Nimittäin kunnon kohentuessa ja painon pudotessa olo on koko ajan parampi, reippaampi ja jaksavampi. Mutta miinuksena siinä rinnalla kulkee tosiasia että syön vähemmän kun kulutan, ja se taas tuo omanlaisensa olotilan, jota on aika vaikea kuvailla.

Olen toisaalta pirteä ja jaksava, ja samaan aikaan tunnen väsymystä. Näin on ollut koko 10 viikkoa jolloin olen matkannut tätä projektia.

Minulla on jo ollut ajanjakso jolloin olen saanut oikean määrän kaloreita painooni nähden. Painonihan on ollut paikallaan ja olen harrastanut kevyttä (sanon nyt kevyttä, vaikka ei se juuri silloin aina tuntunut siltä) pari vuotta. Silloin olo oli muuten omalla tavallaan parempi.

Tuskin maltan odottaa millainen se hyvä olo on sitten kun kunto on vielä parempi ja olen normipainoinen - ja saan oikean määrän ravintoa! Ehkä jo ensi vuonna..

Pääsiäisenä tosiaan kävin yhdessä treenissä, ja eilen kävin uimassa sen pari kilometriä. Tänään jälleen vapaa ja huomenna kun mulla on aika palaveri treinerin kanssa niin käyn samalla tekemässä saliohjelman.

Ensiviikolla onkin sitten taas jotakin ihan uutta, eli mulla on kaksi ilmaista Hypoxi - kertaa käyttämättä ja ensi viikolla on ensimmäinen kerta. Saas nähdä millaista se sitten on..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti