Olen nelikymppinen nainen tutustumassa itseeni, elämääni ja kaikkeen mikä siihen liittyy.
Lempeydellä, rakkaudella ja pakottamatta pyrin oppimaan uutta ja elämään tasapainossa.
Tämä blogi on ihmisen matkaa omaan itseensä ja tänne mahtuu kaikki mikä elämässä on.
Elämässä pinnalla tällä hetkellä oleminen kehoni kanssa.
Jalat meni alta jouluna 2012 ja laihdutus ja kunnon kohottaminen alkoi tammikuussa 2013.
Vuodessa kunto koheni hurjasti ja paino tippui reilut 10 kg.
Matka jatkuu normaalipainoon ja parempaan kuntoon...

tiistai 18. syyskuuta 2012

Viikko 37 / 2012

Maanantai:
Edelleen Lepo

Tiistai:
Pääsin kuin pääsinkin hallille asti. En alkanut ollenkaan suorittamaan mitään treeniä vaan uiskelin vain rauhassa ennen jumppaa. Kädet ja koko keho tuntui olevan jumissa, mutta oli jumalaista olla vedessä viikon tauon jälkeen.
Uinti 650 m
Jumppa 30 min
Venyttelyt 10 min
Jumppaakaan en vetänyt täysillä läpi vaan enemmänkin niin että kunhan tein, ja tutustuin vedessä liikkumiseen uudelleen. Yllättäen kaikken paras hetki oli venyttelyt lopussa, kuin keho olisi heräämässä horroksesta. Mietinkin että varmaankin noita venyttelyitä olisi hyvä tehdä kotonakin jos tulee taas pidempää taukoa jossakin välissä.

Keskiviikko:
Elin tosi monta vuotta syömättä aamuisin mitään, join vain kahvia. Reilut viisi vuotta sitten aloin opettelemaan syömistä ja tänään aamupala kuuluu niin olennaiselta osaltaan aamuun että kun läksin ilman aamupalaa labrakokeisiin (liittyy tähän mun terveystarkastusjuttuun) niin tuntui kuin koko keho olisi huutanut suoraa huutoa että EI NÄIN. Helpotti suuresti kun tulin kotiin takaisin syömään.

Torstai:
Näläkäpäiväkeräys kaksi tuntia illalla lippaan kanssa kaupan edessä. Paikallaan seisominen muuten todella käy mun selän päälle.. taisin saada raittiin ilman myrkytyksen enkä tosiaan jaksanut lähteä vielä jumpalle. Mutta kädet mulla on saanut liikettä. Olen viimeisen viikon aikana sulahtanut puikkojumppaan omalla sohvalla, into päällä, olen jäänyt koukkuun.. joten ainakin siinä sohvalla istuessa käsillä on töitä ollut muuta tekemistä kuin ojennella salmiakkia mun suuhun :-D

Loppuviikko:
Raukeutta, lepoa, olemista, hidasta touhuilua. Se mikä on alkanut olla totta, on iltamussuttelun lopettaminen sohvalla. Mulla on xylitol-purkkaa siinä paikkani vieressä sekä kutimet joissa syntyy yhtä ja toista joka helpottaa mässyttelystä vieroittumista.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti