Olen nelikymppinen nainen tutustumassa itseeni, elämääni ja kaikkeen mikä siihen liittyy.
Lempeydellä, rakkaudella ja pakottamatta pyrin oppimaan uutta ja elämään tasapainossa.
Tämä blogi on ihmisen matkaa omaan itseensä ja tänne mahtuu kaikki mikä elämässä on.
Elämässä pinnalla tällä hetkellä oleminen kehoni kanssa.
Jalat meni alta jouluna 2012 ja laihdutus ja kunnon kohottaminen alkoi tammikuussa 2013.
Vuodessa kunto koheni hurjasti ja paino tippui reilut 10 kg.
Matka jatkuu normaalipainoon ja parempaan kuntoon...

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Superfuudeja

Aloin viime syksynä lisäillä aamusmoothieeni marjajauheita,
vaikka mustikkaa, mansikkaa tai vadelmaa siihen tuleekin laitettua.
Ajatuksena että varsinkin tuo karpalo helpottaisi 
kun joka ikinen vuosi mulla on ollut tulehduksia
rakossa tai keuhkoissa, yleensä molemmista..

Ylläri olikin aikamoinen kun ei YHTÄÄN flunssaa koko talvena!

Ei siis mitään tulehdusta yhtään missään..
..ja mulla kun tosiaan on kaksi tai kolme antibioottikuuria 
-vähintään-
ollut talvisin, jos ei lasketa niitä osastolla tiputuksessa olemisia.

Mä vannon näiden nimeen nyt,
ja kuuluvat smoothieeni olennaisesti ja pysyvästi.

Tänään tuli jälleen postissa..
...nämä kotimaiset superfoodit :-D

1 kommentti:

  1. Karpalo on se juttu mikä tehoo niihin tulehduksiin, eikös lääkäri ole sitä sinulle sanonut... Ja varmaan tuo tyrnikin auttaa kun on terveellinen. Eikös olekin ihanaa kun on löytynyt luonnollinnen lääke.
    Minulla on tähän ikään mennessä ollut ehkä yksi tai kaksi rakkotulehdusta mutta minähän olen oikea puolukkafani, muut laittaa esim. vaniljajätskiin mansikkaa, minulle maistuu puolukka ehdottomasti paremmin. Puolukassa ja karpalossa on niitä samoja aineita jotka estää niitä tulehduksia, karpalossa kuitenkin ehkä vähän enemmän. Myös karpalotuoremehu on terveellistä, ainakin jos sen tekee itse.

    VastaaPoista