Olen nelikymppinen nainen tutustumassa itseeni, elämääni ja kaikkeen mikä siihen liittyy.
Lempeydellä, rakkaudella ja pakottamatta pyrin oppimaan uutta ja elämään tasapainossa.
Tämä blogi on ihmisen matkaa omaan itseensä ja tänne mahtuu kaikki mikä elämässä on.
Elämässä pinnalla tällä hetkellä oleminen kehoni kanssa.
Jalat meni alta jouluna 2012 ja laihdutus ja kunnon kohottaminen alkoi tammikuussa 2013.
Vuodessa kunto koheni hurjasti ja paino tippui reilut 10 kg.
Matka jatkuu normaalipainoon ja parempaan kuntoon...

maanantai 4. helmikuuta 2013

Kaksi viikkoa takanapäin

Laitan tänne talteen tämän päiväisen facebook-päivitykseni:

"Maanantai ja hetki itselleni, katsominen siihen missä nyt olen ja mitä teen. Olen rajusti rikkonut rutiineita, ryminällä mennyt epämukavuuselueelle ja siitä on seurannut suurta fyysistä väsymystä ja sellaistenkin rutiinien rikkoontumista joiden ei ollut tarkoitus rikkoontua. Joudun siis keskittymään entistä enemmän ihan normaaleihin arkipäivän rutiineihini jotka eivät tässä kohdassa suju rutiininomaisesti. Motivaatio, tahto ja ilo on edelleen tällä rasittavalla matkallani mukana. Olen luvannut itselleni että jos ne tai joku niistä katsoaa niin pysähdyn ja katson tilannetta uudelleen. Sillä uuden oppiminen ei ole mielekästä eikä hyvinvointia tuottavaa ilman niitä. Niin eri tavoin kuljen tänään tätä matkaa kun mitä olen tehnyt aiemmin, niin paljon enemmän rakastan itseäni ja arvostan hyvinvointiani. Kaksi viikkoa kestänyt suurin hässäkkä / shokki uuden aloittamisesta tuntuu nyt olevan takanapäin ja ehdin hieman jo katselemaan ja kirjoittamaan tuntemuksistani enemmän. Näen selkeämmin mitä virheitä olen itseni kanssa tehnyt aiemmin, näen selkeämmin kuinka vahva ja voimakas kaikessa inhimillisessä heikkoudessani olenkaan. Ennen uusi ja tuntematon on pelottanut minua, eikä se vire ole minusta kokonaan kadonnut vieläkään, mutta tänään se on kutistunut pienen pieneksi ja ennen kaikkea sisälläni on suuri uteliaisuus.
Seikkailumatkaa meidän jokaisen elämään, olkoon viikkonne ihana, kiinnostava, täynnä uusia löytöjä!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti