Olen nelikymppinen nainen tutustumassa itseeni, elämääni ja kaikkeen mikä siihen liittyy.
Lempeydellä, rakkaudella ja pakottamatta pyrin oppimaan uutta ja elämään tasapainossa.
Tämä blogi on ihmisen matkaa omaan itseensä ja tänne mahtuu kaikki mikä elämässä on.
Elämässä pinnalla tällä hetkellä oleminen kehoni kanssa.
Jalat meni alta jouluna 2012 ja laihdutus ja kunnon kohottaminen alkoi tammikuussa 2013.
Vuodessa kunto koheni hurjasti ja paino tippui reilut 10 kg.
Matka jatkuu normaalipainoon ja parempaan kuntoon...

torstai 28. helmikuuta 2013

Liikaa rehkiminen

Alun järkyttävä päänsärky opetti, mutta oppipa ei mennyt mulle kokonaan perille. Sen lisäksi että mun on varottava yhdellä kertaa liikaa tekemistä = syke nousee liian korkealle ja seurauksena on päänsärky, minun on selvästi varottava liikaa tekemistä myös saman päivän aikana.

Ajattelin nimittäin tehostaa liikkumistani ja kävin saman päivän aikana päivällä uimassa pari kilometriä eli olin uimassa sen puolitoista tuntia, ja lisäksi sitten illalla bootcampiin. Nou nou, ei hyvä. Ei ollenkaan. Jälleen päässä tykyttää ei- toivotusti.

Kerta päivässä liikuntaa mulle, ja se yksi vapaa viikossa. Siihen keho suostuu protestoimatta ja sen yli ei sitten näillä näkymin toistaiseksi mennä.

Näin sitä ihminen oppii. Vaikka mieleni sanoisi muuta, niin keho tietää paremmin.

Juuri nyt päänsärkyinen, väsynyt olotila. Mutta sisällä silti tyytyväisyys siitä että tuli tuokin raja katsottua, sillä nyt tiedän.


1 kommentti:

  1. Hyvä tietää sekin. Alkuviikosta vähän tuntui pientä päänsärkyä ja ihmettelin että mistä se voi johtua. No nyt senkin sitten tiedän, kahvakuula oli aika rankkaa..

    VastaaPoista